Monday 14 September 2009

Robijn Creme Amandel Wasverzachter !!! - My Goody

En dit is een topproduct !!!

.

Amsterdam 14 september 2009,



In mijn eindeloos doorlopende zoektocht naar Carpe Diem. kom ik met deze tip :


Robijn Creme Amandel Wasverzachter.



Voor het zintuiglijk effect. Je kleren voelen zo lekker babyzacht aan. Deze wasverzachter is alsof je vriendin je een zoen geeft , waarbij ze je nauwelijks aanraakt. Touchy !!!


Grappig is dat ik in Londen zwaar werd gedist en gebokt door vrienden dat mijn handdoeken te hard waren. Alom gelach...van dat ik nooit wasverzachter gebruikte etc...


Prompt kom ik terug in A´dam tovert mijn zus Nancy een flesje Robijn Creme Amandel Wasverzachter tevoorschijn. "Van hey Gio , probeer dit eens." Precies de dag dat ik terugkwam, zo vaag, alsof God dit had gepland.


Na zeker 10 wasbeurten kan ik jullie zeggen ´ik ben verkocht´. Ik kan jullie niet weerhouden deze aan te bevelen.


A way to that special feeling kost EUR 2,75 bij de Boni Supermarkt.

Soften Your Goodies
Givani

1 comment:

moi86 said...

Mijn mening; ik heb je blogs gelezen, maar ik vind het niet echt heel boeiend geschreven. Misschien kun je er wat meer feeling in gooien.

Tips:

- maak het pakkend
- lees blogs van anderen om te kijken hoe zij zichzelf uiten b.v. op hyves uitgelicht
- lees collums in kranten en tijdschriften.

In ieder geval succes er mee!