Monday 7 September 2009

Londen - dag 4


(Gio Before Leaving London at Starbucks, Fulham Broadway Station, 1 sept 2009)


Londen 1 september 2009,

Aan al het leuke en mooie komt een eind.
Vandaag was de dag van de terugreis.

Met de bus via Frankrijk en België, dan weet je dat het een gruwelijk lange busreis wordt. En dat werd het ook. Na ons ontbijt in het hotel was het klaarmaken voor de terugreis.

Nog een kino van Beyonce - Obsessed (2009) in de bus . Ik was echter te moe om te kijken. De gehele busrit was Slapen, Sranan jokes, Tussenstops , Gelach om Fatoe's, Film kijken en liedjes luisteren op mijn Mp-3 Speler.

Aan het eind van de busreis tussen Rotterdam en Amsterdam ging iedereen los in de bus. Er was een heuse "dancebattle" aan de gang. Iedereen werd één voor één naar het midden van de bus gejoeld om zijn moves en groves te tonen. En wie niet meedeed werd twee keer zo hard toegejuicht. Dit zijn de momenten dat je denkt "Oh mij god , wat heb ik nou weer gedaan en ik liet me gaan".

Hahaha...
Iedereen bedankt London 2009 was echt Boombastic !!!!!!!


Ciao Givani

No comments: