Monday 21 September 2009

Dam tot Damloop 2009 - 1 uur 16 minuten 27 seconden

(Gio Proud Showing Medal)


Zaandam 20 september 2009,


En toen ging ik onderweg gestrekt na 13 km,
verschrikkelijk veel kramp in beide benen. Wat een drama !!!!


Ik ging horizontaal liggen en haalde meteen een meneer erbij die mijn benen moest strekken. Zegt een vrouw in het publiek doodgewoon: "Komop man nog maar twee kilometer", terwijl ze niet wist dat ik verstikte van de pijn.

Ik had de meneer nog bedankt, maar ik had nog zeer veel last van de kramp. Hij zei tegen mij niet meer rennen , maar gewooon lopen.


Ik dacht bij mezelf "getdahellouttahere" , ik ben bezig met mijn persoonlijke record, echt niet dat ik ga lopen. Na 1oo meter begon ik voorzichtig weer tempo te maken voor mijn eindspurt.

Mijn eindtijd: 1 uur 16 minuten 27 seconden, wie had dat kunnen denken. Echt ongelooflijk !!! Dit is echt GOED !!! Vorig jaar had ik 1 uur 24 minuten 40 seconden. Dit jaar dus ruim 8 minuten sneller. En dan niet vergeten dat ik zeker 2 a 3 minuten heb verloren toen ik kramp kreeg.


1uur:16min:27sec..... welja, eerlijk gezegd, ..Dat mocht ook wel na de meer dan 30 trainingssessies, drie keer in de week trainen en verantwoord koolhydraten maaltijden.


Na afloop had ik nog een heerlijke 20 minuten durende massage. Deze was gratis van de organisatie. Ik in alle toonaarden aan de vrouw uitleggen dat ik na 13 km bij beide benen kramp had en of ze me goed kon helpen. Nou na die massage was ik echt herboren. Ze deed het goed, heel goed. Chapeau !!!!



Bij deze wil ik Michel , OrangeField Trust en Stichting Eigen Gezicht nogmaals hartelijk danken dat ik heb kunnen meedoen aan deze Damloop.


Hiernaast gaan alle "egards" ook naar de bewoners van Buiksloot , Kadoelen en Zaandam. Wat een FEEST. See U Next Year !!!



Givani


No comments: