Tuesday 10 November 2009

Why I don't watch TV !!!!



Amsterdam 10 november 2009,


Carpe Diem houdt voor mij in "alles uit het leven halen" !!!
Ik streef ernaar actief te zijn: "Uitgaan, Sporten, Familie leuke dingen doen, etc...".

TV kijken speelt daarbij bij mij geen rol. Voor mij geen uitgebreide Digitenne of UPC alles in een abonnement. NEE, never.

Ik zou gegarandeerd depressief worden als ik teveel naar tv zou kijken, elke dag.


"Waarom kijk je dan zo min mogelijk tv, Gio ?"

* Teveel negatieve drama op tv, vooral het nieuws.
* Je leven wordt geconditioneerd, je wordt een zombie, automatische piloot.
* Het lijkt net alsof ik tijd nutteloos verliest
* Er zijn leukere dingen in het leven


Maar soms kijk ik natuurlijk wel:

* Als er echt iets leuks op tv is: Die dansprogramma's van MTV, een voetbalwedstrijd, de reisprogramma's (van Floortje Dessing) of de wooninterieur programma's.

* Als er iets gebeurt is : bijv. Mexicaanse griep, DSB-drama, Amerikaanse verkiezingen


Maar voor de rest ontwijk ik de tv zoveel mogelijk, beperk ik het gebruik ervan !!!


Ciao Givani

No comments: