Tuesday 24 November 2009

Hoe kom ik van die verliefdheid af ? - Enkele Tips !!!

(Om deze fase te overleven is "druk bezig blijven zijn" het belangrijkste)


Amsterdam 24 november 2009,


Ik begeef me op glad ijs. Waarschijnlijk word ik door jullie afgemaakt. Maar ik waag een poging.


Ik streef naar een gelukkig gevoel elke dag, soms zitten je gevoelens je in de weg, vooral als je te maken heb met een chick die je achteraf niet ziet staan.


"Nou Gio, hoe kom je van je verliefdheid af, als de tegenpartij je niet ziet zitten?"


Op de volgende tips ben ik gekomen na goede gesprekken met vrienden, persoonlijke ervaring en internetforum. Sommige kunnen goed voor je werken en anderen niet.


Anyway, just try them:



* Zorg dat je continu druk bezig ben met andere dingen; Ga uit, bezoek je ouders, schrijf je in voor fitness, sportclub etc.

* Stel je open om weer nieuwe mensen te ontmoeten: zo ben je afgeleid en kan je jezelf wegfocussen van degene waarop je verliefd bent.

* Wees van jezelf bewust dat ze je negeert, je pijn zal doen in de toekomst en niet voor jou gemaakt is.

* Zet jezelf op de eerste plaats; Ga naar een sauna, pedicure, floaten, massage etc...

* Bel haar nooit meer, pak die telefoon niet; Ik was ooit op een Italiaanse meid, ik belde haar toen op , zat ze samen met haar vriend te eten , nou 'k dacht gewoon kappen.

* Zorg dat je altijd een back-up vriendin bij wie je kan uithuilen of mee kan uitgaan, niet voor de sex, maar om het feit dat zij weer andere vrouwen kent die weer andere vrouwen kent.

* Wees bewust van het feit dat er altijd leukere, knappere , meer karaktervolle vrouwen zijn, dan de persoon waarop je verliefd bent.




Nou, ik kom gegarandeerd nog op dit onderwerp terug.

Carpe Diem all the Way , Don Givani

No comments: