Tuesday 4 May 2010

Philips Photoframe - Interieur Eye-opener




(Gio's Fotolijst)




Amsterdam 4 mei 2010,


Elke week blog ik een artikel met betrekking tot het thema "levensgenot". Tips, adviezen en ervaringen. Vandaag wou ik het hebben over mijn interieurtopper: de Philips Photoframe.


Ik heb hem al twee jaar. Ik zou zeggen, ja, dit is echt een Eye-opener. Via je je geheugenkaart kan je makkelijk foto's in je fotolijst plaatsen.


Veel mensen hebben hem al en tegenwoordig zijn ze niet zo duur meer. Zelfs "Blokker" heeft af en toe een actie, waar ze goedkoop te vinden zijn.


Het is gewoon een leuke presentatie en een aangename ervaringen als je bezoekt krijgt en jouw foto's achter mekaar kunnen bekijken. Echt een Topper !!!!


Voordelen:

* makkelijk te verwisselen foto's
* timer: dus aan en uit op tijdsplanning
* accentueert je interieur
* Scherp beeld , althans bij mijn Philips
* Leuke, mooie overgangen tussen foto's zijn instelbaar


Ciao Givani

No comments: