Tuesday 25 May 2010

Little Buddha - A Lounge Experience

(Little Buddha, Amsterdam)



Amsterdam 25 Mei 2010,


Van het weekend was ik met vrienden aan het vertoeven rond het Leidseplein. Een plek is me goed bijgebleven, The Little Buddha.


Stel je bent wat ouder en je houdt niet van al het house-muziek rondom Leidseplein, dan is dit de juiste tent om lekker te chillen op Lounge-muziek.


Geloof me ik was verbluft door de sfeer, de inrichting die er rondhing. Ik was er nooit geweest, maar ik kan je zeggen hier zal ik vaker komen.


Ik heb inmiddels begrepen dat ze ook in meerdere steden, vestigingen hebben met hetzelfde concept.


"Little Buddha" is overdag een Sushi bar, waar je kan lunchen en dineren en in de avond, tadaa, verandert de omgeving in een fabuleuze Lounge Bar met DJ op de derde etage.



Pluspunten:

* Lekkere Lounge Music
* Prachtige inrichting
* Live DJ aanwezig
* Sjieke Cocktailbar
* Ouder publiek (20 en ouder)
* Dress to Impress



More Info:

http://littlebuddha-adam.hyves.nl/
http://www.littlebuddhaamsterdam.com/en/restaurant.php



Ciao Givani

No comments: