Tuesday 13 April 2010

Pimp Your W.C. !!!

(Gio's Pimped W.C.)


(Tijdschriftenbak)


Amsterdam 13 April 2010,

Je woning is toch je plekje waarin je je thuis tracht te voelen.
Zo heb ik zelf mijn W.C. opgeknapt. Dusdanig dat het prettig vertoeven is.

Ik zal jullie enkele tips geven voor het oppimpen van je W.C. Zozeer dat het persoonlijk word, voor het Carpe Diem gevoel.

Ik kwam ooit op het opknap-idee, toen ik bij vrienden thuis hun toilet bezocht. De hele "Restroom" was in de stijl van Engelse Kastelen en Ridders beschilderd. Heel perfect met kleuren. Je waande jezelf in Schotland.


TIPS :

* Bezoek Xenos, daar heb je leuke snuisterijen voor je W.C. , bloemen, spray, spiegels etc..

* Plaats oplegplankjes en plaats er foto's

* Plaats een kalender met persoonlijke foto's . Deze kan je maken bij HEMA en TNTpost

* Plaats een tijdschriftenbak

* Plaats een parfum, au de toilette voor bezoekers

* Plaats een radio met bewegingssensor, zodat als je erin stapt je meteen radio hoort.

* Plaats een mooie schilderij

* Verf je W.C. in een anders dan logische kleur. Mijn W.C. heb ik in Pink, zie foto's.

* Plaats een plakaat met gezegdes of spreuken

* Plaats mooie spiegels.



Geloof me, met deze tips word je "W.C. verblijf" een "aangename bezigheid".

Ciao Givani