Tuesday 12 April 2011

Flirttip : Wees een Mystery !!!



Amsterdam 12 april 2011,


Zo af en toe bespreek ik een "inside look" op je relatie.


Het is leuk en aardig om je relatie als man zijnde spannend te houden. Dit zou je bewust kunnen doen door mysterieus proberen over te komen.


En dan bedoel ik niet door bewust weinig te zeggen of eromheen te draaien met wat je wilt zeggen. Dit is ook wel leuk, maar dit bedoel ik niet met mysterieus zijn.


Met mysterieus zijn komt het hierop neer. Elke keer als iemand jou tegenkomt in je leven, probeert deze persoon je te plaatsen in een hokje. Dit gebeurt vaak en vanzelf. Zo werken onze hersenen.


En let op : als jij in je relatie al je talenten en je kundigheden presenteert of doet wat je maar wilt doen. Ja .. dan wordt het moeilijk...dat de persoon jou in een hokje plaatst.


Ik geef een voorbeeld:


Stel Gio leest filosofie-boeken. Vriendin zou denken: "Die Gio is echt een NERD".

vervolgens Gio doet aan hardlopen, Vriendin denkt : "heey die Gio hij is atletisch bezig".

Vervolgens Gio schreeuwt vrouwen, Vriendin denkt : "Zo hij kan een klootzak zijn".

Vevolgens Gio treedt op als zanger. "Zo die Gio is echt een artiest".



Op een gegeven moment denkt deze vrouw van, die Gio is atletisch/klootzak/artiest/nerd. Met andere woorden het wordt moeilijker om mij in een hokje te plaatsen.


Het punt is wat ik bedoel: hoe meer ze je leert kennen, des te meer vaardigheden, verborgen gedragingen zij zal zien. Met andere woorden je wordt steeds meer een mystery.


Ciao Givani


P.S. dank aan : dapook.blogspot.com

No comments: