Tuesday 7 June 2011

Al 5 Jaar Alcoholvrij !!!

(jan-2011, Gio bij 't Vat in Suriname met Alcoholvrije Cocktail)


Amsterdam 7 juni 2011,


En ik kan jullie zeggen, ik was er dol op.


Ik hield van mijn Breezer, Mijn Zoete Rode Spaanse wijn. Ponche Kuba, Blue Curacao, Pisang Ambon, Safari en PassoĆ£.


En ik dronk het veel, totdat ik dacht dit kan nooit goed zijn. Dus ben ik sinds vijf jaar geleden gestopt. En ik merk zelf dat om uit mijn dak te gaan , ik geen alcohol nodig heb.


Ook nu ben ik bewust wat alcohol met je lichaam doet. Alcohol kan goed zijn, als je het met mate inneemt. Bloedverdunnend effect.


Steeds denk ik zal ik weer beginnen, maar alleen de gedachtegang wat er met je hersenen gebeurt, weerhoudt me. Nee dat is voor mij niet meer genieten.


Dus nu geniet ik van Smoothies, Cassis, Alcoholvrije cocktails en Vruchtensappen.


Het is een andere Setting, Style, but I love it !!!!


Ciao Givani

No comments: