Tuesday 14 June 2011

Nike, Truly Nike !!!

(Mijn Nike Vomero's, de beste hardloopschoenen ter wereld)


Amsterdam 14 juni 2011,



Nike, Yes, Nike. Dit is mijn sportmerk. Natuurlijk draag ik ook andere sportmerken.


Al sinds mijn jeugd ben ik gefascineerd door dit merk. Wie kent ze niet de Air Jordans, Nike Air Max. En al die prachtige tennis-en voetbalshirts.



Ik doe aan hardlopen. Eerst liep ik op Asics en nu sinds twee jaar op Nike Vomero 4. En dit zijn gewoon superschoenen. Je merkt duidelijk dat ze niet stilzitten en alles eraan doen om deze loopschoen te verbeteren.



Hiernaast moet ik eerlijk zijn. Ze presenteren elke jaar een fantastische modelijn. Denk aan de uitshirts van Barcelona en de label: Livestrong van Lance Armstrong.


Klik hier voor de Nike shop: Nike Store
Op Schiphol en in de Kalverstraat heb je ook Nike Super Stores.

Ciao Givani
(Nike - Schiphol Plaza)

No comments: