Monday 7 November 2011

Squashen : Neverending Zweten !!!

(Aaron en Gio)


(Gio en Pedro)



Amsterdam 7 november 2011,


Afgelopen week voor het eerst in mijn leven gesquasht. Samen met Pedro en Aaron. Deze 2 lieden, die bij de toppers van Nederland behoren (Kuch...kuch..ahum), squashen bijna elke dag.


Ondanks mijn zeer verdedigende speelstijl is dit echt leuk. Het is knallen met korte en krachtige loopbewegingen . Letterlijk gaan voor de Bal.


Wat ik persoonlijk ook mooi vind is de surrounding, het speelveld, achter het glas. Het voelt professioneel aan, alsof je met iets serieus bezig bent.


Voor mij blijft het onbegrijpelijk. Ik doe aan "10 km lopen" en "halve marathons". Maar na een kwartiertje "Squashen", "Je Suis Mort", kan ik zo opgeveegd worden van de moeheid.


Squashen is Fun, maar zal eerlijk zijn, niet voor elke week, zoals Aaron en Pedro dat doen. Anders gaat voor mij de serieusheidsfactor teveel spelen. Moet FUN blijven.


In Amsterdam kan je goed squashen bij Squashcity (Centrum). Squashcity heeft vele banen tot hun beschikking en is goed uitgerust met Sauna en Fitnesszaal. Kosten EUR 10,50 per keer


Klik hier voor info: Squashcity


Ciao Givani


(Spelmoment: Pedro tegen Gio aan de rechterkant)

No comments: