Tuesday 15 May 2012

Restaurant Ah Lung / Moederdag !!!

(Restaurant Ah Lung- Van Woustraat 9, De Pijp , A'dam)

Amsterdam , 15 Mei 2012


Afgelopen zondag was het Moederdag.
Ik was met mijn moeder de stad in .


Heel rustig uit eten gegaan en daarna de bioscoop, Muntplein !!!
Moederdag  valt in Nederland altijd op de tweede zondag van Mei . Op deze dag waarderen we alle moeders over de hele wereld.


(Dorette en Gio in Pathé Munt)
En we mogen erbij stilstaan , want  moeders hebben een zeer belangrijke rol in het gezin (en maatschappij). Dat valt niet te ontkennen !!!! Wat ik wel moet zeggen dat ondanks dat Moederdag een verwendag is, ik, zeker de invloed van "commercie" betreur. Vergeet al de Bling, Bling, het gaat erom dat je er altijd voor je moeder bent of klaarstaat  !!!


(Filmposter One for the Money)
Deze Moederdag waren we dus uit eten gegaan naar restaurant Ah Lung. Ah Lung is een Chinees restaurant, waar ze ook Surinaams-Javaanse gerechten serveren.  Je kan je voorstellen dat mijn moeder en ik continu spraken over de bruiloft van Somaira en Steven van vorige week. Herinneringen naar voren halen


Na het restaurantbezoek hebben we de dag afgesloten met een film in Pathé Munt. We gingen naar "One for The Money". Een leuke actie-komedie met de knappe Katherine Heigl. 


Website restaurant : Ah Lung
Website film : One For The Money

Groeten Giovanni

No comments: