Tuesday 29 May 2012

H & M , Top Kleding Winkel !!!



Amsterdam 29 mei 2012,


Dit is het weer, wat we willen hebben, je hoort mij zeker niet klagen !!!
Nu hopen dat het doordrukt !!!


Vandaag op mijn blog , een hulde aan H & M.
H & M staat voor Hennes & Mauritz en is een Zweeds topmodehuis met ruim 1600 winkels in 34 landen.



En ze kunnen me wat van. Ze zijn (uitmuntend) "Goed en Goedkoop" .In mijn klerenkast heb ik toch een menig H&M -garderobe staan.


Het valt me op dat ze altijd "de juiste snaar" weten te raken van wat mensen echt willen. Petje af voor de stylisten van deze modegigant , die dit keer op keer , jaar in jaar uit  weten te bereiken !!!


Rihanna 2008 H&M -campagne
Toch leuk om jullie te laten zien hoe goedkoop H&M kan zijn.  Kijk maar eens, dit zijn de drie dingen die ik recentelijk bij H & M heb aangeschaft:
  • Herensjaal EUR 8,00
  • Zwarte Pantalon EUR 25, 00
  • Zonnebril EUR 7,00



Al met al, echt een aanvulling op mijn levenstijl. Een goedkope modezaak, vooral in deze krappe financiële tijden.


Pluspunten:

- goede kwaliteit tegen scherpe prijzen

- mogelijkheid online winkelen

- mogelijkheid inhuren van Style Advisor (een kleding-adviseur)

- bewust duurzaam grondstofgebruik (recycle polyester, biologische katoen)

- zeer maatschappelijk verantwoord (steunt AIDS-campagne en watervoorzieningen in derde wereldlanden)

- Van tijd op tijd mogen topontwerpers een kledinglijn aanbieden (bijv. Karl Lagerfeld, Jimmy Choo en Sonia Rykiel)



Enkele Minpunten :
- de kans dat iemand dezelfde kleding draagt is groot
- kleding wordt gemaakt in lage loonlanden, vandaar de lage prijzen.


Stores en website:

Kalverstraat en Nieuwendijk, diverse filialen
website: H&M


H&M , Kalverstraat 200

6 comments:

yanmaneee said...

longchamp handbags
nike shox
longchamp
hermes bags
bape clothing
supreme clothing
yeezy
cheap jordans
hermes handbags
jordan 1 off white

hasmeet said...

great post to read gucci replica handbags look at these guys high replica bags go right here replica bags china

toughson said...

try this browse around this web-site like it click page anchor

Anonymous said...

Look At This n1l83j1n68 bags replica gucci replica zara bags replica bags aaa this contact form w6l00t0d38 replica bags lv replica bags gucci click here for info z4i64z3d13 replica bags online

Unknown said...

why not try here high end replica bags pop over to this website Ysl replica check my blog dolabuy ysl

Unknown said...

r0g82q9j31 i2v22s5f68 a7r43s5z27 r8n98r4r27 n7k79n4r20 d2o60u2f87