Tuesday 5 June 2012

Spiegeltje spiegelt aan de Wand, Wie is het .... !!!!


(Ashanti ) 

Amsterdam 5 juni 2012,


Weet je wat het is ?
We zijn bijna allemaal teveel uiterlijk gericht, maar "de perfecte 10" bestaat niet.


(Tamia, Canadian Cuty)
Hebben jullie weleens meegemaakt dat de ene persoon je zo cool, grappig vindt en de andere zou wensen dat de persoon je nooit meer zou willen zien. That's Life !!!


"Beauty is in the eye of the beholder" is een prachtige gezegde van William Shakespeare.


Maar wat ik vandaag in mijn blog wil duidelijk maken dat schoonheid "zeer betrekkelijk" is.


(Ming Na Wen, Asian Beauty)
Ik vind bijvoorbeeld Ashanti een zeer mooie vrouw, maar een ander vindt haar verschrikkelijk. Terwijl ik me dat niet kan voorstellen.


Sommige mannen vallen op zeer tengere dames, terwijl ik meer voor de dame met "curves" zou gaan.


Zo mijn tip aan iedereen , als je een persoon knap vind, ga voor hem of haar. Laat je nooit leiden door meningen van anderen. Ik zeg dit, omdat  mensen om mij heen het continu hebben over de perfecte 10. En die bestaat niet.


Vergeet dat !!!!!!! Carpe Diem  !!!!!!


Groeten Giovanni

No comments: