Tuesday 15 January 2013

De Vakantiebeurs in Utrecht !!!

(Turkije-Paviljoen)


Amsterdam 15 januari 2012,


Een van mijn goede voornemens voor de komende jaren is, om vaker op vakantie/stedentrips te gaan.
(Frankrijk)
De laatste 10 jaren heb ik enkel Hong Kong, Turkije ,Suriname, Engeland en België bezocht. Voor mij een beetje mager, gezien de vakantiedagen die je jaarlijks krijgt !



Mijn zusje (Somaira) is werkzaam in de reisbranche. Zo mocht ik op uitnodiging van haar, de vakantiebeurs bezoeken. Deze vond afgelopen week plaats (van 9 t/m 13 januari) in Utrecht.



Ik blog hierover, omdat ik dit echt een heel leuk evenement vind. Ik was er zelf woensdag 10 januari en dit was mijn eerste vakantiebeurs. Deze beurs overspoelt je met het gigantische aanbod vakanties en toebehoren

(Duitsland )


Denk  hierbij aan allerlei soorten aanbieders:  cruises, campingvakanties, honeymoon, safari, vliegtuigmaatschappijen, toeristen-boards van landen, touroperators, stedentrips etc...


(reisorganisatie: Djoser-dorp)



Ik was er om 12 uur in de middag en zes uur later kwam ik nog tijd tekort. Naar mijn mening was het Turks paviljoen het groots. Ik denk zeker wel 100 man uit Turkije die alle potentiële vakantiegangers te woord stonden.



Heel interessant was de samenwerking van de Caraïbische regio (Suriname, Bahama's, Antillen etc....) Ze hadden een mooi paviljoen opgezet, waar er geregeld exotische optredens waren.


(Indonesië)

Ik raad jullie deze beurs-exposure sterk aan, om goed sfeer te proeven van wat er in landen te beleven valt. Het mogelijk persoonlijk contact met de diverse vertegenwoordigers is een super- pluspunt op deze salon.


Groeten Giovanni

No comments: