Tuesday 8 January 2013

Wat zijn de Top 10 bekende goede voornemens !!!


Amsterdam 8 januari 2013,


Hallo Beste Allemaal, we zijn in het nieuwe jaar beland !!!
Ik ben zelf 5 kilo aangekomen, zit boven de 80 kilo, das effe schrikken.
Ik ga er zeker weer een spannend jaar van maken !!!


Maar goed, we zitten al ruim een week in 2013 en zijn jullie ook benieuwd wat de top 10 meest voorkomende goede voornemens zijn van miljoenen mensen over de wereld. Ik heb een rondje "gegoogeld" op internet.


Persoonlijk is het voor mij meer consu-minderen. Dus meer dingen doen in plaats van dingen bezitten. Meer vakantie /stedentrips/ feestjes/ uitgaan/ workshops. Het leven is kort , ben al een eind dertiger !!!


Top 10 Meest Voorkomende Goede Voornemens:

1. Afvallen en meer bewegen.

2. Spaarzamer met geld omgaan.

3. Schulden afbetalen.

4. Meer tijd besteden aan familie en vrienden.

5.. Een partner vinden.

6. Stoppen met roken

7. Beter werk vinden

8. Iets nieuws leren.

9. Vrijwilligerswerk doen,


Heel vaak merk je dat mensen het een tijdje volhouden en toch weer terugvallen in hun oude patroon.
Daarom vind ik het belangrijk, de volgende tips te geven, om je goede voornemen met succes te behalen.

1. Kies een haalbaar doel.

2. Je doel positief te formuleren/op te schrijven.

3. Je goede voornemen aan je vrienden mee te delen.

4. Je einddoel te visualiseren in je gedachten.

5. Jezelf te belonen als je je goede voornemen ervaart.



Succes, Sterkte en Groeten Giovanni

No comments: