Tuesday 9 July 2013

Mobieltje ontvreemd, Zuidoost = Centerparcs, Blijf Positief gestemd !!

(Gein -strand aan Gaasperplas)


Amsterdam 9 juli 2013,


Afgelopen week was mijn mobiel en fototoestel ontvreemd..... Dit was een harde klap in mijn gezicht.....Maar ik wil jullie toch attenderen  dat het toch goed is om back ups te maken.

Helaas had ik niet alles opgeslagen, ik mis nog enkele telefoonnummers... Wil jullie vragen als ik in jullie WhatsApp zit om "een testbericht met je naam" naar mij toe te " Whatsappen".

Mijn nummer is hetzelfde en heb inmiddels een nieuw mobieltje.
Ik blogde in het verleden nog over het belang van back up, klik op link:  mobiel gecrasht


***

Het was lekker weer vorige week...en het was genieten. Ik woon zelf in Amsterdam Zuidoost. Deze hele wijk kan niet onderdoen voor een CenterParcs.


Waarom ?


Alleen al in mijn nabijheid :

* 5 vrije Tennisbanen (verspreid over Gaasperdam)
* Twee Zwembaden (Abcoude en Bijlmerbad)
Zeilvereniging  (Gaasperplas)
* Ruiterpaden voor Paarden (Gaasperplas en Gein) 
* (Kinder)boerderijen (Brinkie en Bijlmerweide) 
* Atletiekbaan (AV Feniks, Bijlmerpark)
* Bioscoop (Pathe -ArenA)
* Golfbanen (achter AMC-Holendrecht)
* Strand aan de Gaasperplas (Geinstrand).



Mijn vrienden hadden zondag jl. een Barbeque -Get Together bij dit Geinstrand.  Jammer dat ik er niet eerder was. Maar de drie uurtjes dat ik er was, was beregezellig.



Er zijn beslist meerdere plekken , waar je kan vertoeven in Amsterdam. Denk aan Amsterdamse Bos, 't Twiske, Vondelpark, IJburgstrand, Westerpark, Sloterpark.  Maar ik vind Zuidoost heel super !!!


meer info: Gaasperpark

Wens jullie nog allemaal een hele fijne zomer !!!!

Ciao Givani