Monday 7 July 2008

Sensation White - 05 july 2008 - Ocean of White


Zaterdag 5 juli 2008, wat een belevenis was dat !!! Sensation White met als thema Ocean of White. Voor mij was het de eerste keer en ik vond het echt TRANGA. Dit feest moet je een keer in je leven meegemaakt hebben. Ik zeg eerlijk ik hou van R&B, lounge en Hiphop, maar het is altijd belangrijk om je grenzen te verleggen. Nou wat maakte Sensation White leuk:

1) De verschillende klederdrachten van de bezoekers : matrozen, een witte paus, verpleegsters, easter bunnies etc.. allemaal in het wit.
2) De DJ's Fedde Le Grand , TOCADISCO, Felix da Housecat, DJ Chuckie ( house music deze keer). Ik ken de muziek van Felix da Housecat, dus was wel aangenaam om hem life te zien optreden.
3) De supersexy dames die helemaal opgemaakt een superperformance gaven verkleed als Semi-zeemeerminnen. Ja semi, want ze konden lopen en hadden geen vinnen zoals zeemeerminnen.
4) De Europese sfeer (mensen uit Hongarije, Zweden, Slovakia, Noorwegen, Germany, etc..) en ze waren allemaal zo flex, Down to Earth. Mijn zus beschreef het festijn als een SecondLife website, maar dan in het echt, vanwege de vele internationale bezoekers
5)Het Decor, wat een prachtige setting. Echt een genot om naar te kijken en om te ervaren. Je kijkt je ogen uit.


Ik zeg eerlijk deze muziekstijl is niet de mijne. Een goede remedie voor mij om in de sfeer te komen was voor mij om mijn eigen danspasjes uit te voeren. Ik hou van choreografie, dus deed ik mijn eigen R&B moves op House. Het zag er niet uit, maar uiteindelijk kreeg je de smaak te pakken.

Helaas ga ik niet naar Sensation Black, maar kan je wel zeggen dat ik vermoed dat Black leuker is dan White. Ik hou wel van het hardere house-genre.

Dit was het Feest van het jaar voor mij !!!

Next year, als ik niet op vakantie ben en als ik een kaartje weet te bemachtigen (wat ook zeer moeilijk is), I WILL BE HERE AGAIN !!!!

Ciao, Don Givani !!!

http://www.sensation.nl/

No comments: