Tuesday 2 March 2010

Recovery Week - In Need For Rest !

(Reaching for Nirvana)


Amsterdam 2 maart 2010,


Het Drama is ruimschoots een week geleden.
Voorzichtig pak ik de draad weer op.

Na zo'n ongeluk wordt je toch weer bewust dat het leven kort kan zijn. Daarom Carpe Diem, All The Way !!!

Geluk is voor mij de link tussen je dromen en je werkelijkheid. Hoe meer je deze twee samenvoegt des te meer geluk. Denk er maar eens over na ?

Ik ben nog aan het herstellen. Ik had dan ook vier dagen niet kunnen werken. Gisteren en vandaag voelde ik me weer bijna 100 %.

Mijn zeer oprechte dank gaat uit naar mijn Familie, mijn Vrienden Slachtofferhulp, Politie Amstelland, Broeders van GG & GD en mijn huisarts.

Het was een Recovery Week. Volgende week kom ik weer met Carpe Diem Artikel. Tipje van de sluier, waarover ik de komende weken ga hebben:

- Tips voor het kopen van cadeau's
- Wat is Floaten ?
- Pimp your House

- Magna Plaza, shopping
- Leuke Produkten
- Flirttips
- Gerechtentips


Blijf mijn blog volgen , Elke maan- of dinsdag een nieuwe artikel.

Groeten Don Givani

No comments: