Monday 9 August 2010

Airwick Symphonia - "It's good to be home"



Amsterdam 9 augustus 2010,


Dit is mijn Carpe Diemblog !!! Elke week tips en eye-openers voor het aangename leven. Ook al zijn het maar kleine dingen.


Ik wou het hebben over mijn frisse lucht topper voor de woning.
Mijn tip aan jullie, omdat dit zo verkwikkend is !!!


Airwick Symphonia is een elektrische geurverspreider met twee ingangen. De luchtjes zijn verwisselbaar en zijn in diverse parfum-odeurs te verkrijgen. De gedachtegang is dat de geur om het uur wisselt , waardoor de aroma continue waarneembaar blijft.



De Symphonia geuren zijn: Lavendel, Kamille, Ylang Ylang, Middernachtroos, Perzik, Passiebloem en Vanille.


De lekkerste geuren vind ik zelf : Perzik en Vanille.


Carpe Diem !!!
Website: www.airwick.nl/

No comments: