Tuesday 17 August 2010

Eye-contact is all !!!!

(Aishwarya Rai - "if eyes could speak")



Amsterdam 17 Augustus 2010,


Hebben jullie ook het gevoel dat het herfst gaat worden, ik hoop nog op leuke zonnige dagen.


We willen allemaal het positieve. Ik merk dat als ik lekker in mijn vel zit, ik makkelijker positieve oogcontact kan maken.


We houden allemaal van flirten. En lekker oogcontact kan mijn dag behaaglijk maken !!!!


Hierbij wat tips van mij.

* Aangenaam oogcontact met je partner moet "natuurlijk" zijn. Dit staat voorop !!!!

* Kijk eens naar de kleur van haar ogen, maak er een projectje van, probeer uit te dokteren welke tinten je allemaal ziet.

* Ogen zijn de ziel van een persoon, je kan meteen zien in wat voor toestand ze zich bevind.

* Wat ik zelf leuk vind is om goed in haar ogen te kijken, zodat je jezelf in spiegelbeeld ziet. Oogcontact met betekenis vind ik dit.

* Probeer eens geheime boodschappen te communiceren via je ogen, zeker weten dat je partner erachter komt wat je bedoelt.

* Denk eraan als je praat om oogcontact te maken, ik vergeet dat weleens. Bij het luisteren is dat voor mij gemakkelijker
.


Belangrijkste regel is nooit te staren, nee never.

Met staren bedoel ik dat je met je gedachte niet bij de persoon bent en dat je de persoon zit aan te gapen, terwijl je niet luistert en met je eigen dingen in je gedachte bezig bent.



Final Rule : Have Eye contact All The Way !!!!


Ciao Givani

No comments: