Tuesday 6 September 2011

SponsorActie : Nederlandse Hartstichting !!!!


(Gio en Damloop Shirt - Hartstichting)


Amsterdam 6 september 2011,


Komende Damloop zal ik lopen voor de Nederlandse Hartstichting.
Mijn moeder zette me op het idee om deze organisatie te sponsoren.


En ik moet zeggen, ik heb het ervoor over.
Ze stonden me voor mij open. En na een paar e-mails is het dan gelukt !


Wat doet de Nederlandse Hartstichting?

Het is teveel om op te noemen. Voorlichting, supporten wetenschappelijk onderzoek en ondersteunen patiëntenzorg met het doel het probleem beheersbaar te maken.


Is het nodig?

A Big Yes !!!

Jaarlijks sterven 41.000 mensen aan hart- of vaatziekte. Bijna 1 miljoen Nederlanders is hart- of vaatpatiënt. In 2020 zullen er 1,3 miljoen hartpatiënten zijn. Dit is bijna 10% van de Nederlandse bevolking.


Mochten jullie een donatie willen doen. Het kan op Giro 300.
Voor meer info : http://www.hartstichting.nl/



Zondag 18 september (damloop) gaan we ervoor !!!

Groeten Givani

No comments: