Tuesday 24 April 2012

Gio en de Sjaals !!!

                                     
(Enkele van mijn Herensjaals)


Amsterdam 24 april 2012,


Welkom op mijn Carpe Diem-Blog  !!!
Hier bespreek alle ins en outs die mij raken.
Onderwerpen over het leuke leven.


Sinds vorig jaar ben ik serieus sjaals gaan dragen.
Herensjaals geven je "appearance" cachet .
Ze maken je voorkomen nog representatiever.


En persoonlijk vind ik ze echt prachtig staan.
Het gaat er altijd om dat je je goed voelt in je kleding.
Met zo'n herensjaal kan je jezelf net een model voelen.


Het valt niet te ontkennen , dat ik verzot ben op dit kledingstuk.

Herensjaals kan je makkelijk vinden bij  H&M  en online via Bouffante.
Bouffante is een Topwinkel op het gebied van sjaals.

Website: Bouffante

Groeten Givani

No comments: