Tuesday 27 November 2012

"Lost And Found Orchestra " in Carré - 24-11-2012

                                 (een indruk van Lost and Found Orchestra)




Amsterdam 27 november 2012,


Heb weer een druk weekend achter de rug. Zondag mocht ik als fotograaf opdraven voor het jaarlijks IKEA - internationaal  zaalvoetbaltoernooi. Nogmaals bedankt voor de uitnodiging Oom.


Zaterdag was ik samen met supergirl, Neesha, te vinden in het prachtige, sjieke Carré. We gingen naar een voorstelling van de groep "Lost And Found". Dit is een samenstelling artiesten die muziek maken met allerlei voorwerpen zoals bezems, winkelwagens, emmers, trommels etc...


Deze opvoering is van de makers van "STOMP". Ik heb "STOMP" diverse malen op tv gezien en door de hoge verwachting die ik had over de show, was ik zeer gemotiveerd om hier bij te zijn.


Echter, echter... het was in mijn ogen een heel zwakke show. Helemaal niet indrukwekkend en toch heel erg saai. Ik viel bijna in slaap , naast Neesha.  de optredens waren zeer monotoon. Kan me voorstellen dat sommige mensen uit hun dak gaan, maar Neesha en ik vonden het geen zak aan.


Er waren kleine leuke momenten, maar net voordat het spannend begon te worden, stopte ze en begonnen mensen te klappen.  Het enige echte waardevolle ogenblik was het gebruik van percussies.  En dat was voor mij het spaarzaam genot. En natuurlijk ook het mondaine theater Carré.


Zo zie je maar, op weg naar Carpe Diem, zal je ongetwijfeld enkele tegenvallers tegenkomen. Dit is bijna onontkoombaar, omdat je jezelf open stelt om compleet nieuwe indrukken te ervaren.


Mocht "STOMP" komen , dan ga ik er wel naar toe.
Maar "Lost And Found Orchestra " wil ik niet nog een keer meemaken.


Groeten Giovanni

No comments: