Tuesday 20 November 2012

Wat maakt jouw leven waardevol ?




Amsterdam 20 november 2012,


Carpe Diem is mijn missie en motto voor het leven, daarom ben ik deze blog begonnen.

Sochicken.nl vroeg aan haar website-bezoekers , wat hun leven waardevol maakt.

Hier een "veertigtal antwoorden".

De antwoorden maken je wel bewust dat we bijna allemaal "dezelfde precieuze elementen" koesteren.



Wat maakt jouw leven waardevol ?


* Liefde

* liefde kunnen geven en ontvangen

* Mijn thuis

* Mn zoon , mn werk mn gezondheid

* mijn gezin

* in het hier zijn

* Leef  in het nu en geniet van kleine dingen

* Gevoel en hoop

* Mijn kinderen, vriend, gezondheid, zinvol werk doen, liefde geve en geliefd zijn

* Kinderen, familie en goede vrienden

* Geniet van het leven en zeur niet

* Mijn kinderen, man, honden, familie, vrienden, natuur , boeken , lekker eten

* Het leven zelf, bewustzijn daarvan

* Liefde , vriendschap

* Familie, vrienden, kunnen studeren, mijn hond

* Hoop op de ware

* Mijn Familie, mensen die om mij geven en kleine momentje om van te genieten

* Dat ik heel veel lieve mensen om mij heen heb en mijn dochtertje

* Dat ik iemand ben en dat anderen daarvan mogen genieten

* Mijn vriend

* Gezondheid , bewustzijn, familie

* Mijn lief

* Dat ik nog gezond en wel ben

* Mijn kinderen en mijn positieve instelling

* mijn gezondheid

* Het leven zelf in goede en slechte tijden

* Mooie vriendschappen, familie en gezondheid

* Mijn tweelingzusje, verder niks

* hardlopen

* Vrijheid, door financiële vrijheid

* Liefde , respect en acceptatie

* geluksmomenten, gezondheid, financiële vrijheid

* Kunst en mijn familie

* Mijn man en kinderen

* De liefde

* Vrienden, Familie en muziek

* het grootbrengen van mijn dochter en zorgen dat het haar niets ontbreekt

* Alles!!

* Mooie momenten

* Bij mijn gezin zijn

* Mijn man

* Kunst en mijn familie

* Mijn hond !!!

* Leuke mensen om me heen

* De lach op de gezichtjes van mijn zoontjes....

* Familie

* Liefde


No comments: