Tuesday 13 November 2012

Skylounge, DoubleTree Hotel, Amsterdam




"You can fall in love at first sight with a place, as with a person "
Alec Waugh (1898 -1981, Britse schrijver) 



Amsterdam 13 november 2012,


Ik moest en zou deze plek bespreken in mijn blog..
Dit is een een van de nieuwe verborgen hotspots van Amsterdam.

Tussen Centraal Station en de nieuwe hoofdbibliotheek bevindt zich het DoubleTree Hotel.

(in de zomer)

We gaan het niet hebben over het luxe hotel met 500 kamers, maar de lekkere hippe , trendy Loungebar, op de bovenste verdieping van dit hotel .. een heuse Skylounge in Amsterdam



Vul je portemonnee lekker goed, want het is niet cheap, maar zo duur ook weer niet. Je doet het voor het vergezicht, welke weergaloos is, een 360 graden view over de binnenstad van Amsterdam.


Als je goed kijkt , zie je zelfs de ArenA in de verte !! Ik ben er keer overdag gegaan, maar Somaira (mijn zus) vertelde dat het 's avonds echt mooi is.


Voor elke persoon die houdt van klasse, bezoek hem. Je kan gewoon vrij naar binnen lopen, pak de lift naar de 11e etage en laat je meeslepen door het uitzicht.



adres en website (klik op woord)

Doubletree Hotel

Oosterdokstraat 4 (naast Centraal Station)
1011 DK Amsterdam
open elke dag: 11:00 uur- 01:00 uur
vrij en zaterdag tot 03:00 uur, met soms een DJ


Groeten Giovanni


Ik heb wel veel foto's geschoten, hier nog eentje,  rechts Sint Nicolaaskerk bij Centraal Station :


No comments: