Tuesday 6 November 2012

Tip Website !!! Vakantieveilingen.nl !!!


Amsterdam 6 november 2012,



Op zoek naar een leuke vakantie, een massage of concertickets voor een relatief goedkope prijs. Probeer deze topwebsite:   Vakantieveilingen.nl



Dit is een een hele leuke site. Ik heb hem onlangs getest en heb een "Dr. Fish -Wellness" -behandelingen gewonnen voor  EUR 28,00 .  Normaal zou ik 55,00 EUR aan kwijt zijn.



Wat mij echt fascineerde , was de adrenaline-stoot , die ik in mij hele lichaam voelde, tijdens de bieding. Vooral als je de bieding wint.  Je wilt de anderen tegen een "goed ogend" prijsje voor zijn.



Nu het toch slechter gaat met de economie.  En je wilt bezuinigen en toch nog lekker genieten. Dan is vakantieveilingen.nl , de manier om twee vliegen in een klap te slaan.




Vakantieveilingen.nl is ook nog Website van het jaar 2011 , in de categorie  Vrije Tijd en Reizen. Ze hebben ook een hele handige Android  en Iphone app.  Je kan ze vinden op Google Play of  Itunes.



Tip:

* Lees voor je gaat bieden , goed de bijkomende kosten. Meestal zijn dat enkel de administratiekosten van EUR 5,00.

* Wees bewust van de periode , waarop het gewonnen bod afloopt !! Doorgaans heb je een half jaar tot een jaar de tijd, om je gewonnen bod te verzilveren.

* Als je echt wilt winnen, biedt dan in de laatste 20 seconden, met een voor jouw acceptabel bod. Dan heb je grote kans van slagen!


Website: vakantieveilingen.nl



Groeten Giovanni

No comments: