Tuesday 24 July 2012

2 Geld-Vragen aan Jezelf !!

Image from movie : Confessions of a Shopaholic (2009)



Amsterdam 24 juli 2012,


Ik heb een probleem en het is mijn nooit eindigende consumptiegedrag !!! 


De etalages zijn al bezig met de herfst.  Herfst, een woord dat ik nu even niet wil horen. De winkels dumpen hun zomerkleding volop.  De uitverkoop komt op gang.


Dit maakt het verleidelijk voor ons gewillige kopers om een slag te slaan.
En er zullen een paar echt " must-have, take-it-before-it's gone" items zijn.


Wees wel bewust dat materiĆ«le zaken je vrijheid en geluk kunnen beperken. Ik merk het zelf nu ook.


Dit is het vervelende wat ik zelf meemaak en begint mij echt hoofdbrekens te geven. Kopen en kopen, It is a Neverending Story !!!


Alsmaar meer en meer wil ik.
Zover dat ik mezelf  vanaf nu dwing tot twee essentiĆ«le geldvragen , ik hoop dat het lukt en dat het jullie ook lukt.


Dit zijn ze:


1) Heb ik het nodig ?
2) Maakt het mij gelukkig ? 


Zo ja, dan is het voor mij actie, actie en nog eens actie !!!!


Meer van mijn blogs over geld zie hier:



Groeten Giovanni

No comments: