Monday 29 October 2012

CLUB AIR - Amstelstraat !!! - Amsterdam Mooiste !!!

(CLUB AIR in Neon-Stijl)



Amsterdam 29 oktober 2012,



Na mijn Vu-Gebouwenloop overdag , ben ik in de avond uitgeweest.


Op uitnodiging van Luciano, goeie vriend van mij, die werkzaam is voor Lifestyle Magazinehttp://www.ballinnn.nl/ opgetogen naar CLUB AIR.


Club Air huist in de het gebouw , waar vroeger de beruchte club "IT" te vinden was. Het was deze avond SFEERMAKERS.


SFEERMAKERS is een organisator van Urbanfeesten.
Ze staan in de uitgaanswereld bekend onder de letters : SFFRMKRS


(Cool-Neon, Club AIR)
Was zeer leuk, om mee te maken. Twee zalen. De hoofdzaal: R&B , HipHop en Ragga  en de kleine zaal : Old School  Hip House . En met het oog op de winterklok, uurtje terug, was het lekker langer knallen daar.



CLUB AIR is een prachtige tent. En in mijn ogen de mooiste discotheek van Amsterdam. Mooier dan ESCAPE.


Voor mij doet de compacte setting vormgegeven in een tribune-vorm de discotheek zeer ten goede. De talloze verborgen lounge-plekken, om lekker te chitchatten of te relaxen spreken in hun voordeel.


(Tribune -look, Club AIR)
Club AIR heeft ook een efficiënt pasjessysteem, waarmee je alles betaalt. Je locker voor je jas , de drankjes. En na afloop kan je het tegoed bij een volgend bezoek aan de discotheek weer gebruiken.


Dus geen gezeik met wachten op je jas, gewoon je jas met je pasje uit de locker halen.
Wat ik ook super vond, niet betalen voor de WC en de twee aparte rookzones en geloof me vijf plekken waar je drankjes kon afhalen , zeer professioneel gedaan, CLUB AIR !!!


Over het feest : Waar je zou denken dat er veel donkere mensen zou zijn, kom je bedrogen uit. Het publiek was vooral Blank en Jong-Zuid. Luisterend naar Black R&B en HipHop.


Op andere weekenden zijn er uiteraard ook andere feesten.(lees : House-feesten). SFEERMAKERS is de sjieke tegenhanger van "BassLine" in Paradiso en  "ENCORE" in Melkweg.


Websites:

Club AIR, adres Amstelstraat 24, Amsterdam  (Bij Rembrandtplein)
Lifestyle magazine Ballinnn
Sfeermakers



Groeten Giovanni