Tuesday 2 October 2012

Da Bounce in Carré !!!

(Carré, afgelopen weekend, in 125 jaar strikverpakking)

Amsterdam 2 oktober 2012,


Zojuist een heel druk weekend achter de rug.
Ben blij en voel me vrij zo min mogelijk tv te kijken.

(Gio, Jason & Luciano)

Ik merk dat TV kijken je leven conditioneert en mijn levensgenot beperkt. Uitgaan en op visite gaan vind ik veel leuker.


Zaterdag was ik samen met Luciano en Jason in Theater Carré.


Da Bounce, mijn favoriete organisatie, wat betreft Stand-Up komedies, had optredens in dit Koninklijke Theater.  Echt een genot om hier te zijn. Hier hebben alle Nederlandse toneelgrootheden opgetreden.


(Da Bounce in Carré)
Dit gebouw ademt gewoon een majestues cabaret-sfeer. Het begint al als je aankomt lopen. Rode loper, de Romeinse voorgevel . Je voelt jezelf een prins . Ook de organisatie was super.  Strak geklede in lingerie-geklede hostessen op hoge hakken.  eye -candies ...hmmmm.


Ik werd toevallig ook nog geïnterviewd door de organisatie. dus het kan zijn , dat ik op een promotiefilm van Da Bounce, op hun website kom.


De optredens waren super. 1 Engelsman en twee Amerikanen. Waarbij ieder zijn talent gebruikte, om ons van ons stoel te laten lachen. Dit is het ideale avondje uit voor de dertigers en veertigers onder ons.
(Amerikaanse stand-up performer)


Het publiek was ook gemengd. Heelveel expats. Mensen uit het buitenland, die in Nederland wonen.


Daarna zijn we nog uitgeweest in Melkweg, Leidseplein . Ze hebben elke zaterdag een Urban-Fest , genaamd "Encore". Was ook een leuke gewaarwording !!!



Website: Da Bounce


Groeten Givani

No comments: