Monday 10 September 2012

Verkiezingen 2012, Mijn Visie !!!


Amsterdam, 10 september 2012, 


Aankomende woensdag is het weer zover.  
Verkiezingen !!!!!


He Gio, waarom politiek op jouw blog?? Omdat politiek altijd ten alle tijden invloed heeft in jouw dagelijkse reilen en zeilen


En daarom roep ik iedereen om toch te gaan stemmen. Want als je dat niet doet, dan vind ik dat je je mond 4 jaar dicht moet houden en niet mag klagen !!!!


Ik kan jullie wel zeggen dat ik een super zwevende kiezer ben. Ik noem mezelf  Links-Liberaal en zo voel ik me ook in hart en nieren


Ik twijfel nog tussen de D66, SP , PvdA of Groenlinks.  Maar al deze 4 partijen kan ik makkelijk laten varen.


Ik zal zeker nooit op VVD stemmen, geen enkel sociaal gezicht. Ze hebben Lak aan mensen die het zwaar hebben. En waarom moesten ze nou zonodig  een semi-racist als Geert Wilders, als gedoogpartner accepteren. Nee, voor mij nooit.


CDA, ik snap niet dat ze zichzelf Christelijk noemen , want ze zijn hard as hell !


Ik twijfel dus nog tussen 4 partijen, maar ze deugen ook niet.


(Diederik Samson, PvdA , mijn stemkeuze  in  2010)
PvdA, toch belachelijk dat ze in mijn woonwijk betaald parkeren willen invoeren, terwijl er genoeg parkeerplaatsen zijn. En ze deden niet mee aan het Kunduz-accoord, terwijl het land in crisis zat , schandalig !!!!


GroenLinks, waarom, waarom sturen jullie toch militairen naar Afghanistan!!! Echt onbegrijpelijk !! En waarom wordt Tofik Dibi zo naar beneden gehaald, jammer jammer !!!


SP, waarom zo anti-europees. We zijn al een weg ingeslagen. Ik wil mijn waardevaste Euro's behouden jongens.


D'66, eigenlijk mijn partij (als links-liberaal ziijnde). Heel jammer, dat jullie voor de versoepeling van het ontslagrecht zijn.  Heel Werkend Nederland als uitzendburo zie ik totaal niet zitten. Je hebt dan geen zekerheid om bijvoorbeeld een huis te kopen !!


Ik heb nog twee dagen, maar ik zal een keuze maken !!!


Voor stem-advies , klik hier:
Stemwijzer
Kieskompas

No comments: