Sunday 10 March 2013

Halve Marathon Den Haag ( 1u 38m 11s ) !!!!

(Den Haag , aan de finish)


Den Haag 10 maart 2013,


Vorige week had ik op de "Parijse Halve Marathon" 1:40:17 geklokt.
Vandaag in Den Haag haalde ik 1:38:11.


Dit was een van de zwaarste Halve Marathon die ik ooit heb gelopen.
Vanwege de sterke kou en vooral langs Scheveningen met de duinen omhoog was verschrikkelijk.


Ik heb genoten. Mijn persoonlijke record staat op 1:38:09 , dus ik mistte vandaag jammergenoeg 2 seconden. Maar ben zeer tevreden, mijn doel is om een halve marathon altijd onder 1 uur 41 minuten te lopen.


Den Haag is en blijft een prachtige stad. Natuurlijk ook leuk van de organisatie, dat je naam staat vermeld op je startnummer, dus continu hoor je van toeschouwers wel een "Yell" van : "Komop Giovanni".


Na afloop was het echt koud op Malieveld. Het was een modderpoel, een heuse modderpoel. Doordat ik veel water onderweg gedronken had, moest ik om de drie minuten naar de wc.


Ik ben zeer tevreden over het parkoers, alleen was het vandaag erg koud. En Den Haag, jullie zien mij volgend jaar weer, echt super !!!!

Enkele Foto's Den Haag:










No comments: