Monday 25 March 2013

Kamasutrabeurs - Amsterdam - 24 maart 2013



"Wat is het heerlijk dat "We" , liberaal zijn."
"Wees daarvoor dankbaar mensen, in andere landen is het leven lastiger !!!"




Amsterdam 25 maart 2013,


(Nicole en haar show)
Onder het mom van, je moet alles een keer gedaan hebben, gisteren opgetrokken naar de Kamasutrabeurs in de Rai te Amsterdam. Ik had hoge verwachtingen. En om eerlijk te zijn, had ik achteraf net niet het gevoel van dit het echt was.


Maar desondanks, heb ik er het beste van gemaakt. Deze beurs is een erotische lifestylebeurs met alle ins en outs op het gebied van zintuiglijke plezierige waarnemingen. Werkelijk alles was er te vinden.


Van extreem Fetish gerelateerde onderwerpen tot aan simpele uitdagende kaartspelletjes. Erotische Fotografie, Nuru -massage, SM, DVD's, dildo's, condomerie, erotische eten, lingerie.. noem maar op.


Kamasutrabeurs vind ik zelf een misleidende naamgeving. Waar ik dacht dat het onderwerp, over de Indiase liefdeskunst zou worden uitgediept,  is deze beurs gewoon een real-life Christine LeDuc-catalogus.

(Lesbian Act)
Over de Indiase liefdeskunst gerelateerde items, heb ik enkel kennis gemaakt met Nuru-massages, de zeer leuke Kamasutra -kaarstpelletjes en sfeervolle geurkaarsen voor in huis.


Topper op deze beurs, waren de continu durende striptease-shows van met name Europese professionals. De Duitse brunette, Nicole stal de show met jonglerende vuuract in strakke lingerie.


Al met al, moet ik wel zeggen dat de Kamasutrabeurs gewoon een Erotische Shopperhal is van de bekende postorderbedrijven die al hun erotische waar presenteren.


Leuk om ideeën op te doen en om de twee a drie jaar te bezoeken. Niet elk jaar, dan wordt het saai en voorspelbaar.


Volgende is 27, 28 en 29 september 2013 in de jaarbeurs te Utrecht
meer info:  kamasutrabeurs 


Groeten Givani