Tuesday 7 June 2016

New York 2016 - dag 1

New York, 7 juni 2016

Hoogtepunten van de dag:

* vliegreis naar New York JFK
* train vanaf  JFK naar Manhattan
*bezoek aan Times Square overdag en 's avonds


(Delta Airlines, waarmee ik vertrok) 
(
(deze boeing van 767 is splinternieuw, entertainment system was uber-goed, wifi (betalen)en mobiel opladen)

(mijn zicht vanuit mijn stoel) 

(diner on board) 

(flight tracking op beeldscherm) 

(een high school vanuit de lucht op Long Island, voor landing op JFK airport) 

( op JFK- Schiphol-achtige bewegwijzering  en belettering,  beide airports werken samen)

(metro Howard Beach- hier nam ik de A train naar Manhattan, duurde langer als een uur) 

(inside the A-train)

( Columbus Circle- 59th -8 ave, was mijn kennismaking met NY- de aah en ooh in mijn gedachte waren legio)

(agent regelt het verkeer)

(een van de vele zijstraten bij Times Square, veel neon, prachtig)

(mural op Times Square -station)

(Chrysler Building , vanaf een zijstraat gezien)

('s avonds komt Times Square echt tot leven, leek wel Hollywood Movie set) 

(Times Square- kon makkelijk twee uur lang mensen kijken hier)

(the big M at Times Square)

(entertainment van straatartiesten op Times Square)

(Times Square- by night)

(big H&M op Times Square) 

(Pizza , is the NY food bij uitstek)


2 comments:

Unknown said...

Leuke foto's yankee boy!

Don Givani said...

Thank You Elvira Sweet !!!