Wednesday 8 November 2017

Hotel in Kyoto - Centurion Hotel Cabin & Spa

Kyoto,  8 november 2017

* Ik verblijf nog tot morgen in Kyoto.
* Ik vind dit hotel zo speciaal, dat ik een aparte fotoblog heb gemaakt.
* Dit is een Capsulehotel. Vanwege ruimtegebrek heb je in Japan veel capsulehotels, waar je verblijft in een kleine cabine.
* Vanaf donderdag/vrijdag blijf ik in Tokyo in een normaal hotel, maar dit hier in Kyoto was toch speciaal.
* Een Wellness center en Hotel tegelijk.

(Entree van hotel aan de "Shijo Dori" hartje Kyoto)

(Capsules in mijn hotel)

(Flatscreen tv in mijn cabine)

(Wekker, hoofdtelefoon voor tv en stroomvoorziening, o.a. USB)

(Boven een rookmelder, verboden te roken)

(Iedereen moet schoenen uit in het hotel, dit is de herensectie van mijn verdieping)

(Ik heb cabine 240, koffer kan je aan de zijkant kwijt)

(Helaas geen strijkkamer, dus moest mijn eigen reisstrijkijzer meenemen)

(Dit is een Japanse elektronisch wc met brilverwarming en flush)

(Zoals hier te zien, kan je van onderen  automatisch laten flushen, gewoon op knopje drukken)

(Toegang , trap af naar Spa-ruimte)

(Dames en heren hebben elk aparte spa-ruimte)

(Herengedeelte, interieur is mooi rustgevend)

(Interieur)

(weegschaal is beschikbaar)

(wc-gerei van het merk Shiseido en scheermesjes Schick en tandenborstel voorradig , allemaal inclusief)

(diverse haarföhns beschikbaar)

(wc-gerei en oorstaafjes)

( spa met heetwaterbad, 40graden heet)

(rechts koudwaterbad 16 graden, links heetwaterbad 40 graden)

(temperaturen van de baden)

(Jacuzzi beschikbaar in heetwaterbad)

(Mooie interieur van spa)

(Doucheruimte met stortregenbad en handdouche)

(Schone handdoeken)

(Washok met wasmachines en drogers)

No comments: