Wednesday 1 October 2008

Hong Kong dag 1



Dinsdag 30 september 2008,

Wat een lange vlucht was dat. 10 en een half uur.
Ik vond het wel leuk dat Stefanie, buurmeid en stewardess bij KLM mij ontzettend heeft geholpen. Stefanie had mijn check-in en bagage met prioreit geregeld en mij helemaal naar de gate begeleid. Bij deze wil ik je nogmaals bedanken.

Ik had voor mijn reis thuis maar twee uurtjes geslapen. In het vliegtuig was het niet anders. Door het harde geluid van de airconditioning kon ik niet slapen. In het vliegtuig werden films vertoond op een te kleine beeldscherm (Spiderwick, Indiana Jones en ironman). Ik had geen interesse. Ik las een boek, zeer traag, The devils wears Prada, kwam maar tot hfdst 3.

Jammer vond ik dat de stewardessen in het vliegtuig op de automatische piloot werkten. Alleen met een had ik zeer persoonlijk contact. Teveel oogcontact, gewoon lekker. Vliegen blijft eng, maar je krijgt de mooiste vergezichten voorgeschoteld.

Groet Givani

No comments: