Tuesday 4 January 2011

Suriname dag 1

(Gio in cockpit van KLM-MD-11 , na aankomst op Zanderij)


Paramaribo 4 januari 2011,


Echt een van de meest superleuke vliegtuigvluchten gehad vandaag.

Stephanie, buurvrouw en grondstewardess, hartelijk dank voor je hulp en inzet. Dankzij jou werd ik met alle egards behandeld, echt toppie. Kreeg nog een kadootje van KLM.


Vandaag dus vertrokken naar SU. Het doel was om mijn moeder te verassen, want ze wist niet dat ik kwam. Ze was samen met Somaira zeer blijierlijk verrast om mij te zien.

Sandra en Deborah echt zeer hartelijk dank voor het helpen en welslagen van deze happening. Zonder jullie was ik radeloos met het vervoer.

Zoals gezegd de vlucht was super. Alles klopte. Inflight entertainment, stoelen met beenruimte, zeer aardige stewardessen. het eten was verukkelijk (roti rol).

Alsmede de aankomst op Zanderij. snelle afhandeling. Na driekwartier zat ik al in de auto naar Paramaribo.

Vandaag nog even "Blauwgrond " bezocht . Daar hebben ze prima Javaanse eettentjes. Omdat we te laat waren, zijn Somaira, Moreno, Urvin en ik naar Roopram gegaan voor overheerlijke roti's.`

De nacht valt , wat een herriemaken die dieren , krekels, kikkers, etc ... dit is SU !!!

Ciao Givani

No comments: